Találat: 3 megoldások
Munkavállalói Elégedettség Felmérés
A legfontosabb elégedettség tényezők 13 modulba vannak összegyűjtve, mindegyik 3-4 állítást tartalmaz. Az alapmodulok 27 tételt tartalmaznak, ezek tovább bővíthetők további modulokkal és személyre szabott kérdésekkel 52 tételig. A modulok fontossági sorrendbe rendezhetőek. A válaszok hatfokú Likert-skálán adhatók meg, melyekhez további szöveges megjegyzések csatolhatók. Az eredmények vizualizálva és benchmarkokkal ellátva jelennek meg, melyeknék megtekinthető az átlag, a szórás, a válaszadási arány, valamint az alkalmazott skálatípus.
Hálózatelemzés (Cégek számára)
A CX-Ray Company Hálózatelemzés 12 kérdés mentén mutatja be a szervezetben megtalálható formális és informális kapcsolatokat. Témakörök, amelykre keresi a választ: folyamatmenedzsment, információáramlás, elkötelezettség, változásmenedzsment, onboarding & lemorzsolódás, kulcsemberek, tudásmenedzsment, vezetői és szakértői potenciál.
Adertis – Ügyfélszolgálati és Call Center rendszerek
Felhő alapú Ügyfélszolgálati és Call Center rendszerek a Sikeres ügyfélszolgálatokért.
Kommunikáljon ügyfeleivel egy rendszeren belül
– telefonon
– e-mailen
és sms-ben.