Amtech AIR

0.0
Leírás:

Egyedi ERP szoftver kompromisszum nélkül

 

Programok, táblázatok, jelentések rendszerezésével és egy helyre integrálásával, kialakítható az a hatékony folyamat, amire Önnek szüksége van.

Automatizáljunk amit lehet, ezzel csökkentjük a leterheltséget, a felesleges kiadásokat, valamint növeljük az információ áramlás sebességét. Egy ránk (cégünkre, folyamatainkra, céljainkra) készített vállalatirányítási rendszer minimum 30%-kal csökkenti az adminisztrációt, és a hozzátartozó felesleges egyeztetéseket.

Az egyedi szoftverrel nem kell kompromisszumot kötnie!

 

Kimutatások gombnyomásra

A dobozos megoldások nem képesek minden elváráshoz alkalmazkodni, ismételt módosításokra szorulnak, ezáltal plusz költségeket generálnak.

Miért hagyatkozna egy olyan eszközre, ami az átlag elvárásra készült?

Önnek is van már szoftvere, vagy pár hasznos Excel táblája, esetleg több kisebb szoftver, és mégsem kap megfelelő információkat az adatokból. Önnek egy testreszabott vállalatirányítási rendszerre van szüksége, hogy megkapja a vezetői döntéseihez mindazt, amivel tovább növelheti a cég sikerességét.

Mert ezt biztosítja az egyedi szoftverfejlesztés!

 

Önre szabott ügyviteli szoftverfejlesztés

A cél: egy olyan vállalatirányítási szoftver bevezetése, amely más, mint a piacon kapható dobozos termékek, és a legjobban alkalmazkodik a cég és a munkatársak igényeihez. A szoftver van értünk végre, s nem fordítva.

S ez miért jó Önnek?

Mert a jó szoftver pénzt termel! Azonnal!

Bevezetés egyszerűbb, mint gondolná, és egy jól működő ERP rendszer a vállalati adatforgalom ütőere. Attól lesz hatékony, ha ezen a csatornán átláthatóan, pontosan és biztonságosan áramlik át az információ, amire Önnek vezetőként szüksége van a döntéshozatalhoz.

Kiút az üzleti ügyek káoszából!

Árazási politika:

Áraink minden esetben a közösen kiválasztott funkcióktól és moduloktól függnek.
A gyakorlatban ez átlagosan 4 - 16m Ft közé szokott esni.
Telephelyek számától, valamint a felhasználók számától az ár független.
(további költség maximum az opcionálisan megvásárolható forráskód lehet még)

Integrálás más rendszerekkel:
  • Bisnode
  • Opten
  • Google
  • Számlázz.hu
  • Billingo
  • Mailchimp
  • SAP
Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Mac OS / iOS
  • Linux / Unix
  • Android
  • iPhone
  • Windows mobile
  • Web (böngészőben fut)
Finanszírozás:
  • Részlet
Vállalati szektor, tevékenység:
  • agrár, mezőgazdaság
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • energiaipar
  • építőipar, ingatlan
  • gépipar
  • gyártás
  • hulladékgazdálkodás
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • közigazgatás
  • közlekedés
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
Ajánlott felhasználói kör:
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
Bevezetési idő: 6 - 9 hónap
Verzió frissítés időszaka: évente
Támogatási szolgáltatás:

- online súgó anyagok
- ügyfél szolgálat
- adatmentések
- díjmentes javítások és kisebb fejlesztések
- jogszabály követés
- veszély forrásokra való figyelmeztetés

Igényelt felhasználói képzettség, ismeret:

A legfontosabb: egér és billentyűzet. Programjaink mindig az egyszerűséget tartják szem előtt.

Igényelt kezdeti beruházás és üzemeltethetőség:

Nincs, csupán jelentős időszükséglet lép fel, amit az alapos tervezésbe szükséges "áldoznunk"

Üzemeltethetőségre vonatkozó egyéb információk:

A teljes nettó bevezetési ár 8%-a egész évre.

Referencia cégek:

Opy-red Kft., BATZ Hungary Kft., FerWant Kft., AGROVA Kft., Consent Hungary Kft., Kerko Hungária Zrt., Febrill Kft., Zatik (és Delta) Kft., Mapei Kft., EUROPART Hungária Kft., Mikka Gyerekruha kereskedelmi Kft., Timing In Central Europe Kft., NAST Alkatrészgyártó Kft., K-LINE kompresszor, Gyertya Áruház Online, 3DHistech Kft., Mesteroptika Kft., JONACO Kft.

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.