Egyedi szoftverfejlesztés (Cégek számára)

0.0
Leírás:

A RabIT software engineering Kft. Európa-szerte segít vállalkozásoknak az üzleti folyamatok digitalizálásában és az ügyfelek online és mobil felületeken való elérésében. Cégünk többéves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik vállalatirányítási rendszerek, e-kereskedelmi platformok, boltirányítási rendszerek, valamint különböző ügyféloldali web- és mobil alkalmazások fejlesztésében.

Egyedi fejlesztésű alkalmazásaink segítségével partnereik nagyban tudták növelni cégük hatékonyságát. Fejlesztettünk már:

  • teljes értékesítési rendszereket, amellyel számtalan foglalkoztatott idejét tudták felszabadítani az ismétlődő készletkezelési és számlázási tevékenységek automatizálásával,
  • komplett e-kereskedelmi rendszert nagykereskedés számára, amelyen keresztül az ipari megrendelők tízszer gyorsabban le tudják adni megrendelésüket a korábbi telefonos és e-mail-es procedúrához képest,
  • boltirányítási rendszert, amelyben néhány gombnyomással le lehet vezetni a teljes értékesítési folyamatot a megrendeléstől a számlázáson át a havi kimutatások elkészítéséig,
  • egyedi applikációkat, melyek mobil készülékekről is elérhetővé teszik az ügyfél szolgátatásait - többek között media & marketing, vendéglátói, turisztikai, pénzügyi és egyéb vállalkozások számára,
  • laboratórium irányítási és adatfeldolgozó rendszert nemzetközi biotechnológiai cég számára, mellyel hatékonyan tudják katalogizálni és elemezni a tesztek eredményeit,
  • és még számos egyedi céges szoftver megoldást.

A fejlesztés során folyamatosan konzultálunk ügyfeleinkkel, hogy szakmai tapasztalatainkon keresztül segíthessük őket a digitális stratégiájuk elkészítésében és sikeres megvalósításában. Ezen kívül, díjmentesen biztosítunk minőségbiztosítási és projekt menedzsment szolgáltatást is, amellyel garantáljuk az elkészült szoftver magas minőségét.

Cégünk Agilis fejlesztési módszertanok alapján dolgozik, ami ügyfeleink számára annyit jelent, hogy aktívan bevonjuk őket a fejlesztési folyamatba. Hozzáférést biztosítunk feladatkövető rendszereinkbe, ahol követhetik az elvégzett fejlesztési feladatokat, és jóváhagyhatják vagy kérdőre vonhatják azokat. Ezen kívül, rendszeres megbeszélések keretében demonstrációkat tartunk az elkészült elemekről, és az ügyfél visszajelzései alapján folyamatosan optimalizáljuk a szoftvert, és magát a fejlesztési folyamatot is egyaránt. Mindennek köszönhetően a végeredmény egész biztosan megfelel a cég igényeinek, és nincs szükség nagyobb hibajavításokra a későbbiek során.

Az egyedi szoftverek számos előnnyel rendelkeznek a készen megvásárolható megoldásokkal szemben:

  • 100%-ig alkalmazkodnak a cég szükségleteihez
  • Bármikor továbbfejleszthető, ha új funkciókra van szükség
  • A fejlesztést követően nem kell licensz díjakat fizetni
  • Nincsenek felesleges funkciók, melyeket sosem fog használni
  • Nem teszik függővé cégét a szoftver gyártótól

Amennyiben cége számára elsődleges szempont a magas minőség és az informatikai rendszerek korszerűsége, mindenképpen ezt a megoldást ajánljuk.

Árazási politika:

Óradíj alapján dolgozunk, és kizárólag az elvégzett és ügyfél által jóváhagyott fejlesztési munkaórákat fizettetjük meg. Konzultációs, minőségbiztosítási és projektmenedszment szolgáltatásainkat díjmentesen biztosítjuk.

Integrálás más rendszerekkel:
  • Google
  • Számlázz.hu
  • Billingo
  • Mailchimp
  • Salesforce.com
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Outlook
  • OneDrive
  • GoogleDrive
  • Dropbox
Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Mac OS / iOS
  • Linux / Unix
  • Android
  • iPhone
  • Windows mobile
  • Web (böngészőben fut)
Vállalati szektor, tevékenység:
  • agrár, mezőgazdaság
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • egészségügy
  • építőipar, ingatlan
  • gépipar
  • gyártás
  • gyógyszeripar
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • mezőgazdaság, környezet
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 1 - 9 fő (mikrovállalat)
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
  • 250 fő és felette (nagyvállalat)
Bevezetési idő: 3 - 6 hónap
Támogatási szolgáltatás:
  • Személyes konzultáció
  • Szoftver architektúra tervezés
  • Felhasználói felület és tapasztalat (UI/UX) tervezése
  • Minőségbiztosítási tesztelés
  • Projektmenedzsment
  • Szoftver dokumentáció elkészítése
  • Karbantartás és verzió fejlesztés
Referencia cégek:

SOLVO Zrt.

Mavir Zrt.

ADLA Kft.

Agrooroszi.hu

WESTERN RO Inc.

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.