Hálózatkutatás (Cégek számára)

0.0
Leírás:

A közepes és nagy vállalatok működését körülhatárolt munkakörök, szigorú hierarchiák és emberek közötti kusza hálózatok határozzák meg. A munka- és szervezeti pszichológia évtizedek óta kutatja működésüket. Vizsgálja a közép- és felsővezetők munkáját, a kiemelkedő szakértők és segítők körét, illetve a változás lehetőségeit. Térképezd fel stresszmentesen vállalatod működését, hogy valódi adatok alapján hozhass döntést!

 

Mire válaszol a CX-Ray Company hálózatelemzés?

  • Kik azok, akik nem tudnak beilleszkedni a munkamenetbe?
  • Vannak-e sérülékenységi pontok két részleg közös munkájában?
  • Kik a kiemelkedő szakértők, a legjobb tanulók vagy akár a legalkalmasabb mentorok?
  • Kik a véleményvezérek, és egyetértenek-e a vezetőséggel?
  • Hány embert érhetünk el a véleményvezéreken keresztül?
  • Kiket látnak legelkötelezettebbnek egy adott csapaton belül, vagy akár az egész szervezeten belül?
  • Mely jelölteket léptessük feljebb vezetőnek, és kiknek adjunk nagyobb felelősséget szakértőként?
  • Kiket veszíthetünk el, ha nem avatkozunk be azonnal?

 

Miben egyedi a CX-Ray Company Hálózatelemzés?

  • A formális hierarchia és a szervezeti hálózatelemzés egyidejű használata.
  • Felhasználóbarát megoldás.
  • Átlátható eredményfelület felsővezetőknek.
  • Tényfeltáró visszajelzés HR- és csapatvezetőknek.
  • Szöveges visszajelzések egyéneknek.
  • Szemléletes vizualizációk.
  • Stratégiai és business haszon.
  • Szakértői segítség nélkül is alkalmazható.
Árazási politika:

Árazásunk éves korlátlan előfizetéseket tartalmaz. Termékünk korlátlan főig használható.

Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Mac OS / iOS
  • Linux / Unix
  • Android
  • iPhone
  • Windows mobile
  • Web (böngészőben fut)
Finanszírozás:
  • Egy összegben
  • Részlet
Vállalati szektor, tevékenység:
  • agrár, mezőgazdaság
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • bányászat
  • egészségügy
  • energiaipar
  • építőipar, ingatlan
  • gépipar
  • gyártás
  • gyógyszeripar
  • hulladékgazdálkodás
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • közigazgatás
  • közlekedés
  • mezőgazdaság, környezet
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
  • 250 fő és felette (nagyvállalat)
Bevezetési idő: 1 - 3 hónap
Verzió frissítés időszaka: ritkábban
Támogatási szolgáltatás:
  • Felhasználófiók előkészítése
  • Felhasználói fiók betatnítása (opcionális)
  • Projektkommunikációs segédletek és kisokosok biztosítása
  • Felmérés elindítása
  • Státusz riportok és emlékeztetők küldése a rendszerből
  • Projekt zárása
  • Eredmények átadása egy 1-1,5 órás prezentáció során
  • További szervezetfejlesztési tanácsadó ajánlása
  • Kitöltéshez tabletek biztosítása
Referencia cégek:
  • NOKIA Solutions Kft.
  • Rossmann
  • Tresorit
  • Profession.hu
  • AVL
  • Dorsum
  • Precognox

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.