Microsoft Dynamics 365 Business Central

0.0
Leírás:

A Microsoft Dynamics 365 Business Central egy olyan all-in-one vállalatirányítási megoldás, amely lehetővé teszi, hogy összekösse vállalkozásának minden területét, és okosabb döntéseket hozzon a vállalata növekedésének érdekében.

A Dynamics 365 Business Central nem egyszerűen a Dynamics NAV átnevezése. A kizárólag saját szerverre telepített szoftverként működő Dynamics NAV-val (régebbi nevén Navision) szemben a Dynamics 365 Business Central már teljesen fel van készítve a felhős működésre is.

Az új néven megjelenő szoftver tud mindent, amit a Dynamics NAV tudott, de alaposan áttervezték annak érdekében, hogy felhős szoftverként (SAAS) is tökéletesen működjön.

A Dynamics 365 Business Central segítséget nyújt a pénzügyek kezelésében, az ellátási lánc biztonságos, automatikus működésében, a hatékonyabb értékesítésben, a projektek szervezésében, a működés optimalizálásában. Lényegében mindenben, amire egy vállalkozásnak szüksége van.

Tartsa kézben pénzügyeit!

Hozzon tájékozott döntéseket!

Kösse össze számviteli, értékesítési, beszerzési, leltári, és ügyfélkapcsolati adatokat, és jusson pontosabb képhez saját vállalkozása teljes működését illetően. Rajzoljon valós idejű képet pénzügyi teljesítményéről a beépített Power BI kezelőfelület segítségével.

Gyorsítsa fel a pénzügyi zárást és jelentéskészítést!

Áramvonalasítsa a követelések és kötelezettségek kezelését, és vezesse össze automatikusan számláit, hogy gyorsabban és pontosabban készíthesse el a pénzügyi zárást és a jelentéseket, a törvényi megfelelőség megtartása mellett.

Javítsa az előrejelzések pontosságát!

Pontosítsa a pénzügyi előrejelzéseket az adatok több dimenzióban történő modellezésével és elemzésével. A jelentések testreszabása zökkenőmentes a Microsoft Excel integrációval.

Biztosítsa és automatizálja az ellátásiláncot!

Optimalizálja a készletszinteket!

Használja a beépített intelligenciát, hogy megjósolja mikor és mit kell feltölteni. A dinamikusan frissített készletszintek segítségével csak azt kell megrendelnie, amire tényleg szüksége van.

Használja ki az értékesítési lehetőségeit, csökkentse a hiányt!

A készletmennyiségek, az átfutási idők és az szükséges beszerzési dátumok automatizálásával megfelelő készletmennyiséget képes fenntartani, valamint esetleges hiány esetén helyettesítő termékeket is javasol a rendszer.

Maximalizálja nyereségét!

Kapjon rendszerajánlásokat, hogy mikor szükséges fizetnie, mikor kaphat szállítói kedvezményt vagy hogyan kerülheti el az esetleges késedelmi szankciókat. Akadályozza meg a felesleges vagy engedély nélküli beszerzéseket a jóváhagyási munkafolyamatok használatával.

Értékesítsen okosan és tökéletesítse ügyfélszolgálatát!

Adjon értéket az értékesítés minden pontján!

Priorizálja az értékesítési lehetőségeket a potenciális bevételi érték alapján. Kövesse nyomon az összes ügyfélinterakciót, és kapjon útmutatást a legjobb upsell, cross-sell és megújítási, újraértékesítési lehetőségekről az egész értékesítési ciklus során.

Növelje az értékesítés hatékonyságát!

Gyorsítsa fel az árajánlatadástól a kifizetésig tartó folyamatot. Reagáljon gyorsan az értékesítést érintő kérésekre, kezelje a szervizigényeket, és fizetési folyamatokat – mindent az Outlook alkalmazáson belül.

Nyújtson kivételes szolgáltatást ügyfeleinek!

Szerezzen átfogó képet a szervizfeladatairól, munkamennyiségről, és alkalmazottai készségeiről, hogy hatékonyan szervezhesse ki a feladatokat és felgyorsíthassa a munkavégzést.

Tartsa irányítása alatt a projektjei ütemezését és költségvetését!

Maradjon a tervezett költségvetésen belül!

Menedzselje projektjeit az időnyilvántartások, valamint a fejlett költségkimutatások együttes használatával. Fejlessze, módosítsa és vegye ellenőrzése alá költségvetését a projektek jövedelmezőségének biztosítása érdekében.

Tervezzen precízen!

A kapacitás és értékesítés tervezésével irányíthatja erőforrásait. Az ügyfeleinek készített számlákat könnyen összevezetheti a tervezett költségekkel.

Elemezze projektjei teljesítményét!

Projektjének valós idejű státusz, nyereségességi és erőforrás-felhasználási kimutatásából hatékony döntéseket hozhat.

Optimalizálja a termelését!

Kezelje az előrejelzéseket az optimális teljesítéshez!

Az értékesítési előrejelzések és a várható készletfelhasználás használatával automatikusan létrehozhat termelési terveket és beszerzési megrendeléseket.

Vezesse hatékonyan a raktározást!

Kapjon holisztikus képet a raktárkészletéről, hogy rendeléseit hatékonyan teljesíthesse. Minden tranzakciót és mozgást egyszerűen nyomon követhet a raktár-elrendezés és polcok, tárolók méreteinek beállításával.

Érje el az optimális termelési szintet!

Számítsa ki és optimalizálja a gyártási kapacitást és az erőforrásigényt, hogy javítsa a termelésütemezést és megfeleljen az ügyfélkövetelményeknek.

Védje adatait és feleljen meg a GDPR előírásainak!

Kezelje felelősséggel ügyfelei személyes adatait!

A beépített személyes adat kezelési metodikáknak (privacy-by-design, privacy-by-default) köszönhetően egyszerűbb a GDPR-nak való megfelelés. A hozzáférés több szinten is kezelhető, valamint lehetővé teszi a személyes adatok nyomon követését a biztonság és az elszámoltathatóság érdekében.

Kezelje, tárolja és továbbítsa az adatokat biztonságosan!

A személyes adatokat szabadon kezelheti a saját rendszerében, miközben megvédheti a jogosulatlan hozzáférésektől a Microsoft adatközpontok automatikus titkosításának segítségével.

Üzleteljen bárhonnan!

Vigye magával üzletét!

A Business Central mobil verziója – legyen az on-premise vagy felhős megoldás – egységes és modern felhasználói élményt kínál Windows, Android és IOS eszközökre egyaránt.

Integrálás más rendszerekkel:
  • Opten
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Outlook
  • OneDrive
Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Android
  • iPhone
  • Web (böngészőben fut)
Finanszírozás:
  • Egy összegben
  • Bérlet
  • Operatív lízing
Vállalati szektor, tevékenység:
  • agrár, mezőgazdaság
  • energiaipar
  • gépipar
  • gyártás
  • gyógyszeripar
  • hulladékgazdálkodás
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • mezőgazdaság, környezet
  • szolgáltatás
Ajánlott felhasználói kör:
  • 1 - 9 fő (mikrovállalat)
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
Bevezetési idő: 1 - 3 hónap
Verzió frissítés időszaka: évente

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.