Munkavállalói Elégedettség Felmérés
Miért fontos az elégedettség?
A munka iránti elkötelezettség, illetve a kiemelkedő munkahelyi teljesítmény alapja a munkavállalók elégedettsége. Az elégedett munkavállaló ugyanis:
- az elvárásoknak megfelelő teljesítményt nyújtanak,
- motiváltak a célok elérése és a problémák megoldása terén,
- extra energiát fektetnek a saját munkájukba és a cég működésébe,
- kisebb valószínűséggel hagyja ott a szervezetet,
- a vállalat általános jóhírét keltik.
A kollégák elégedetlensége ezzel szemben:
- csökkenti a motivációt és a teljesítményt,
- növeli a hiányzók és a kilépők arányát,
- valószínűsíti a munkahelyi károkozást,
- gyakoribbá teszi a konfliktusokat,
- rombolja a cég imidzsét.
Az elégedettség folyamatos figyelmen követése elengedhetetlen a megfelelő szervezeti működés tekintetében, de hogyan is szokták ezt végezni?
Leggyakrabban különféle kérdőívekkel próbálják felmérni a munkahelyi elégedettséget, melynek előnye az, hogy az elégedettség így igen rövid idő alatt, akár egészében kiismerhető. Több év eredményeit áttekintve és elemezve ráadásul nyomon követhető az egyes szervezetfejlesztési beavatkozások hosszútávú eredménye és hatása.
Miben más a CX-Ray Elégedettség Felmérése?
- Szervezetpszichológiai elméleten alapszik, tudományos eszközökkel validált.
- Az eredmények 6 iparág benchmarkjaival hasonlíthatóak össze.
- A szükséges kommunikációs anyagok személyre szabhatóak.
- A kitöltés aktuális állását vizuális indikátorok jelzik.
- A várható lemorzsolódás azonnal kimutatható.
- Magyar, angol és német nyelven is elérhető.
- A kapott eredmények a munkahelyen
eltöltött időre, a szervezet ágazataira
és a hierarchia szintjeire, valamint
az egyes véleménycsoportokra
és véleményvezérekre is könnyen
leszűrhetőek.
Árazásunk éves korlátlan előfizetéseket tartalmaz. Termékünk korlátlan főig használható.
- Windows desktop
- Mac OS / iOS
- Linux / Unix
- Android
- iPhone
- Windows mobile
- Web (böngészőben fut)
- Egy összegben
- Részlet
- agrár, mezőgazdaság
- bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
- bányászat
- egészségügy
- energiaipar
- építőipar, ingatlan
- gépipar
- gyártás
- gyógyszeripar
- hulladékgazdálkodás
- információs technológia, telekommunikáció
- kereskedelem
- közigazgatás
- közlekedés
- mezőgazdaság, környezet
- szolgáltatás
- oktatás, kutatás, tudomány
- üzleti támogató központ
- vendéglátás, hotel, idegenforgalom
- 1 - 9 fő (mikrovállalat)
- 10 - 49 fő (kisvállalat)
- 50 - 249 fő (középvállalat)
- 250 fő és felette (nagyvállalat)
- Felhasználófiók előkészítése
- Felhasználói fiók betatnítása (opcionális)
- Projektkommunikációs segédletek és kisokosok biztosítása
- Felmérés elindítása
- Státusz riportok és emlékeztetők küldése a rendszerből
- Projekt zárása
- Eredmények átadása egy 1-1,5 órás prezentáció során
- További szervezetfejlesztési tanácsadó ajánlása
- Kitöltéshez tabletek biztosítása
- NOKIA Solutions Kft.
- Rossmann
- Tresorit
- Profession.hu
- AVL
- Dorsum
- Precognox
Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges
A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük jelentkezzen be a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.
Miért van erre szükség?
A regisztrációra és bejelentkezésre partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.
Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?
A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.
Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?
Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.