Munkavállalói Elégedettség Felmérés

0.0
Munkavállalói elégedettség felmérés
Munkavállalói elégedettség felmérés riport
Munkavállalói elégedettség felmérésMunkavállalói elégedettség felmérés riport
Leírás:

Miért fontos az elégedettség?

A munka iránti elkötelezettség, illetve a kiemelkedő munkahelyi teljesítmény alapja a munkavállalók elégedettsége. Az elégedett munkavállaló ugyanis:

  • az elvárásoknak megfelelő teljesítményt nyújtanak,
  • motiváltak a célok elérése és a problémák megoldása terén,
  • extra energiát fektetnek a saját munkájukba és a cég működésébe,
  • kisebb valószínűséggel hagyja ott a szervezetet,
  • a vállalat általános jóhírét keltik.

A kollégák elégedetlensége ezzel szemben:

  • csökkenti a motivációt és a teljesítményt,
  • növeli a hiányzók és a kilépők arányát,
  • valószínűsíti a munkahelyi károkozást,
  • gyakoribbá teszi a konfliktusokat,
  • rombolja a cég imidzsét.

Az elégedettség folyamatos figyelmen követése elengedhetetlen a megfelelő szervezeti működés tekintetében, de hogyan is szokták ezt végezni?

Leggyakrabban különféle kérdőívekkel próbálják felmérni a munkahelyi elégedettséget, melynek előnye az, hogy az elégedettség így igen rövid idő alatt, akár egészében kiismerhető. Több év eredményeit áttekintve és elemezve ráadásul nyomon követhető az egyes szervezetfejlesztési beavatkozások hosszútávú eredménye és hatása.

Miben más a CX-Ray Elégedettség Felmérése?

  • Szervezetpszichológiai elméleten alapszik, tudományos eszközökkel validált.
  • Az eredmények 6 iparág benchmarkjaival hasonlíthatóak össze.
  • A szükséges kommunikációs anyagok személyre szabhatóak.
  • A kitöltés aktuális állását vizuális indikátorok jelzik.
  • A várható lemorzsolódás azonnal kimutatható.
  • Magyar, angol és német nyelven is elérhető.
  • A kapott eredmények a munkahelyen
    eltöltött időre, a szervezet ágazataira
    és a hierarchia szintjeire, valamint
    az egyes véleménycsoportokra
    és véleményvezérekre is könnyen
    leszűrhetőek.
Árazási politika:

Árazásunk éves korlátlan előfizetéseket tartalmaz. Termékünk korlátlan főig használható.

Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Mac OS / iOS
  • Linux / Unix
  • Android
  • iPhone
  • Windows mobile
  • Web (böngészőben fut)
Finanszírozás:
  • Egy összegben
  • Részlet
Vállalati szektor, tevékenység:
  • agrár, mezőgazdaság
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • bányászat
  • egészségügy
  • energiaipar
  • építőipar, ingatlan
  • gépipar
  • gyártás
  • gyógyszeripar
  • hulladékgazdálkodás
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • közigazgatás
  • közlekedés
  • mezőgazdaság, környezet
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 1 - 9 fő (mikrovállalat)
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
  • 250 fő és felette (nagyvállalat)
Bevezetési idő: 1 - 3 hónap
Verzió frissítés időszaka: félévente
Támogatási szolgáltatás:
  • Felhasználófiók előkészítése
  • Felhasználói fiók betatnítása (opcionális)
  • Projektkommunikációs segédletek és kisokosok biztosítása
  • Felmérés elindítása
  • Státusz riportok és emlékeztetők küldése a rendszerből
  • Projekt zárása
  • Eredmények átadása egy 1-1,5 órás prezentáció során
  • További szervezetfejlesztési tanácsadó ajánlása
  • Kitöltéshez tabletek biztosítása
Referencia cégek:
  • NOKIA Solutions Kft.
  • Rossmann
  • Tresorit
  • Profession.hu
  • AVL
  • Dorsum
  • Precognox

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.