Starpage – automatizált marketing microsite gyártó alkalmazás

0.0
Leírás:

A weboldal építési piacon a bevált komplex portálmegoldások mellett az utóbbi években jelentős piacrészre tettek szert a html-alapú weboldal és kampány landing oldal építő önkiszolgáló platformok. Ezen szoftverek használata, konfigurálása jelentős idő és relatív mélyebb szakmai ismeretet/affinitást feltételez, mely eleve kizárja, hogy érdemben elterjedjenek a b2b nagyvállalati piacon.

Külön probléma, hogy sem előbbi, sem utóbbi megközelítés szoftveres környezete egyáltalán nem kezel komplex látogatói interakciós logikákat, lehetetlenné téve a teljes értékű marketing, lead gyűjtési vagy promóciós (e-commerce támogató) kampánycélú használatot.

A Starpage egy a sok html-alapú webes publikációs platformok közül, de az egyetlen, amely kifejezetten egy nagyvállalati piac egy speciális „niche” igényére, a marketing adatbázis építésre és annak gamification/inszentív kampánytevékenységére specializálódott teljes körű automatizált megoldást nyújtva.

A b2b és b2b2c kommunikáció döntő hányada az online térbe helyeződött át. A nagyvállalati portálkezelő megoldásoknak nem feladata és ezért nem is képesek a taktikai marketing és egyéb jellegű fogyasztó, partneri interakcióra épülő kampányok lekezelésére. Erre a problémakörre egy átlagos nagyvállalat évente több, esetenként több tucat „microsite” vagy interaktív „landing oldal” egyedi legyártásával próbál választ adni.

A Starpage egy B2B2C interakcióra összpontosító online marketing microsite-készítő motor. A felhőalapú platformba böngészőből, profilregisztrációval belépve egyszerű MS Office-szintű  számítástechnikai ismeretekkel képesek lehetünk akár 15 perc alatt egy teljes értékű marketing kampányt elindítani, mely egy interaktív, saját domain-re publikált aloldalon a teljes kampány kezelését is önállóan bonyolítja a későbbiekben.

A termékhez tehát nem csak programozói IT tudás, hanem mélyebb marketing szakismeret sem szükséges - a rendszer mind a redundanciákat, mind a jogszabályi alaki kötöttségeket kezeli.

Az oldal három fő moduljában klasszikus termékkód vagy blokkfeltöltés alapú, szerencsealapú, tudásalapú és vevőelégedettség jellegű szabad válaszokra épülő mechanizmusokat tartalmaz. Jelenleg a Starpage az egyetlen microsite-gyártó motor az EU-ban, amely all-in-one megközelítést biztosít a professzionális b2b illetve b2b2c kódolói tudással nem rendelkező ügyfélkörnek.

A piacra sikerrel bevezetett üzleti modell SaaS-alapú, havi licencdíjért tetszőleges számú és típusú kampányt lehet indítani és teljeskörűen bonyolítani – önállóan, a Starpage team vagy akár más külső partner segítsége nélkül.

A közepes és nagy kampányterhelésű ügyfélkörnek az ún. multi-promo gateway megoldásunkat ajánljuk, melyben a Starpage összes lehetősége kihasználható: tetszőleges számú és típusú kampány indítható, tetszőleges időpontban párhuzamosan. A rendszer a kampányokat egyfajta „banneres” logikában egy központi gyűjtőoldalra publikálja automatikusan, melyek a résztvevők által egyetlen platformregisztrációval használhatók.

A multi-promo gateway megközelítés további előnye, hogy GDPR-konform marketing nyilatkoztatási párbeszédpanelt biztosít az ügyfelek számára, ahol önállóan 0-24 eléréssel kezelhetik személyes marketingcsatorna hozzájárulásukat és személyes adataik tartalmát.

A szolgáltatás cél vevői elsősorban az FMCG gyártó/forgalmazó cégek, retail hálózatok, telekommunikációs cégek, bankok, biztosítók, olajtársaságok, amelyek regionális hálózattal és jelentőséggel bírnak. Második lépésként a platformot „white-label” termékként a marketing/kommunikációs ügynökségek piacra is be kívánjuk vezetni.

A Starpage olyan megoldás, mely a fő üzleti célként a GDPR-konform marketing nyilatkozati regisztrációt tűzi ki célul.

A termék licenszpolitikájának alapja, hogy a fix 250.000 Ft/990 EUR havi díj ellenében korlátlan számú és típusú kampányoldal indítható havonta és gyakorlatilag azonnal és teljesen önállóan. Ez a jelenlegi egyre dráguló és folyamatosan csúszó egyedi fejlesztések és a reklámügynökségi kampány alapú számlázások világában egy meglehetősen diszruptív megközelítés, mely reményeink szerint jelentősen átrendezheti a piacot a Starpage javára az elkövetkezendő hónapokban-években.

Árazási politika:

A termék licenszpolitikájának alapja, hogy a fix 250.000 Ft/990 EUR havi díj ellenében korlátlan számú és típusú kampányoldal indítható havonta és gyakorlatilag azonnal és teljesen önállóan

Integrálás más rendszerekkel:
  • Salesforce.com
  • Microsoft Excel
Támogatott eszközök:
  • Web (böngészőben fut)
Finanszírozás:
  • Részlet
Vállalati szektor, tevékenység:
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
  • 250 fő és felette (nagyvállalat)
Bevezetési idő: 1 - 3 hónap
Verzió frissítés időszaka: félévente
Referencia cégek:

A Starpage platformnak jelenleg v3 szériája érhető el a hazai és nemzetközi piacon.

A terméket az elmúlt évben több ügyfél is sikerrel használta: Procter&Gamble, MKB Bank, Aldi, Euro Family, Ferrero, MÁV.

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.