Adertis – Ügyfélszolgálati és Call Center rendszerek

0.0
Leírás:

Ügyfélszolgálati és Call center rendszer, melynek használatával növelhető az ügyfélszolgálat és az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonysága, eredményessége. Teljes rálátást biztosít az ügyfélszolgálat működésére, segít a megkeresések dokumentálásában, nyomon követésben, nagyobb mennyiségű bejövő hívások esetén is elkerülhető a hívásvesztés.

Teljes körű ügyfél kommunikációt biztosít egy rendszeren belül, így az ügyfelek által preferál csatornán kommunikálhat:

  • telefon
  • e-mail
  • sms-ben

Felhő alapú megoldásainknak köszönhetően bárhonnan elérhető, beruházási költségek és hűségidő nélkül. Kimenő, akár tömeges hívások esetén elkerülhető a tárcsázással és a kicsörgéssel eltöltött idő, csökkenthető az adminisztrációs idő és növelhető az értékesítés hatékonysága.

Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Linux / Unix
Finanszírozás:
  • Ütemezés szerinti díjfizetés (előfizetés)
Vállalati szektor, tevékenység:
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • egészségügy
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • szolgáltatás
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.