Villámaudit – adatvédelem és GDPR-megfelelés gombnyomásra

0.0
Szoftveres villámaudit az adatbiztonságért
Így még a legszigorúbb auditortól sem kell tartanod
Szoftveres villámaudit az adatbiztonságértÍgy még a legszigorúbb auditortól sem kell tartanod
Leírás:

Villámaudit - adatvédelem és GDPR-megfelelés gombnyomásra

Tudtad, hogy az adatlopások többségét munkatársak követik el?

Veled megtörtént már, hogy..?

  • egy elbocsátott embered elvitte céges ügyféladataidat?
  • távozása előtt munkatársad magával vitt fontos projektanyagokat vagy pénzügyi adatokat?

Tudtad, hogy egyre több külső támadás célozza személyes adatok megszerzését?

A személyes adatok védelmét az EU GDPR rendelete szabályozza, a nem megfeleléssel pedig milliós büntetéseket kockáztatsz.

Így védekezz!

Villámaudit - feltárjuk a hálózatodban rejlő érzékeny és személyes adatokat!

A villámaudit egy 4 hetes, a Panda Security Data Control szoftverrel végzett felmérés, mely végén szakembereink riportot készítenek, majd az eredményeket és javaslataikat egy prezentáció keretében foglalják össze. Ez az első lépés ahhoz, hogy ne kelljen adatlopástól tartanod.

Az audit végén ismerni fogod:

  • a szervereken és munkatársak gépén tárolt bizalmas/személyes adatokat tartalmazó fájlok helyét;
  • azt, hogy kik férnek hozzá ezekhez az információkhoz;
  • azt, hogy milyen akciók történnek a fájlokkal: ki hozza létre őket, ki továbbítja, törli, módosítja vagy menti le külső adathordozóra.

Javaslatainkkal pedig hosszú távon gondoskodhatsz mind az adatbiztonságról, ind pedig a GDPR-megfelelésről!

Vállalati szektor, tevékenység:
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • egészségügy
  • energiaipar
  • gépipar
  • gyártás
  • gyógyszeripar
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • közigazgatás
  • közlekedés
  • mezőgazdaság, környezet
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 1 - 9 fő (mikrovállalat)
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
  • 250 fő és felette (nagyvállalat)
Bevezetési idő: 1 - 3 hónap

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.