TREND vállalatirányítási rendszer

0.0
Leírás:

Ha ön cégvezető és SOHA nincs gondja azzal, hogy…

  • Kollégái elbeszélnek egymás mellett pedig egy kis félreértés is hatalmas hibákat okozhat az üzletmenetben…
  • Elveszíthet ügyfeleket néhány hibás szállítás miatt…
  • A munkatársai felesleges adminisztratív munkával töltik drága idejüket…
  • Stresszel, miközben papírhalmokat nyálaz át, mert nincs ott az a kolléga, aki tudja hol van amit keres…
  • Egy egyszerű kérdésre is órákig tart összevadászni az adatokat az Excel táblázatokból…
  • Káosz van a pénzügyeiben, rengeteg munkát igényel a pénzügyi nyilvántartások vezetése…
  • Átláthatatlan a tartozó vevők és utalásra váró számlák sora…
  • Fogalma sincs melyik megrendelés nyereséges…
  • Nem tudja melyik munkatársa mit csinál? Ki eredményes és kitől kellene megválnia…
  • Óriási kínlódást jelent egy távozó munkatárs pótlása, mert csak az Ő fejében voltak meg fontos információk…

Akkor NE OLVASSON TOVÁBB!
Most rögtön bátran ugorjon egy izgalmasabb lapra!

Most egy percre képzelje el, milyen lenne az élete ha…

  • Minden munkatárs könnyen hozzájut a számára lényeges információkhoz…
  • Áttekinthetők a rendelések, készletek adatai, mindig látszik, hogy kinek mi a feladata…
  • Átlátható a működés. A kapkodás és stressz helyett tervezett és nyugodt mindenki munkája…
  • Azonnali, naprakész információk alapján gyorsan, helyes döntéseket hozhatnak…
  • A könnyen elérhető statisztikákkal kiszűrhetők a veszteséges tevékenységek…
  • Könnyen átlátható a cég pénzügyi helyzete…
  • Láthatók a kintlévőségek, és néhány gombnyomással elkészíthetők az egyenleg közlők és fizetési felszólítások…
  • Nem kell papírhalmok vagy fájlok között kutakodni. Gyorsan megtalálható bármelyik számla, szerződés, dokumentáció…
  • Minden munkatársáról pontosan tudja, hogy éppen mit csinál, mennyit és min dolgozott egy időszakban…
  • Minden munkatársa egyszerűen helyettesíthető…
  • Nyugodtan alszik az auditok előtt, a legkukacosabb nagyvállalati partnerétől is a legjobb minősítést kapja a cége…

Nos, hogy hangzik?
És ehhez nem kell csoda, csak egy jó szoftver!

A TREND vállalatirányítási rendszer bevezetésével elérhető az ügyviteli folyamatok teljes automatizálása, így az időrabló feladatok néhány gombnyomással elvégezhetők.

Árazási politika:

A rendszer bevezetésének díját befolyásolja a megrendelt modulok száma, de független a felhasználók, raktárak, házipénztárak... számától.

Integrálás más rendszerekkel:
  • Google
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Outlook
  • OneDrive
  • GoogleDrive
  • Dropbox
Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Web (böngészőben fut)
Finanszírozás:
  • Egy összegben
  • Részlet
Vállalati szektor, tevékenység:
  • agrár, mezőgazdaság
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • bányászat
  • egészségügy
  • energiaipar
  • építőipar, ingatlan
  • gépipar
  • gyártás
  • gyógyszeripar
  • hulladékgazdálkodás
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • közigazgatás
  • közlekedés
  • mezőgazdaság, környezet
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
  • 250 fő és felette (nagyvállalat)
Bevezetési idő: 6 - 9 hónap
Verzió frissítés időszaka: negyedévente
Támogatási szolgáltatás:
  • Folyamatos támogatás
  • "Örök fiatalság" garancia
  • dedikált, személyes kapcsolattartó
Igényelt felhasználói képzettség, ismeret:

Alapvető számítógépes ismeretek.

Igényelt kezdeti beruházás és üzemeltethetőség:

A szerver hardverének minimum követelménye, hogy képes legyen futtatni a Microsoft SQL Server legalább 2014-es verzióját. Emellett a felhasználók számától és a kezelt adatmennyiségtől függően érdemes kiválasztani a szerver gép paramétereit.

Referencia cégek:

AS Solutions Kft.
BKK Zrt.
Budapest Közút Zrt.
Cushman & Wakefield
Diófa Alapkezelő Zrt.
ECB Travel Kft.
Elektrovill Zrt.
Eurasia Logistics Kft.
EXTOR Elektronikai Kft.
Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt.
Grabarics Építőipari Kft.
Innoreál Kft.
Kombi-csoport
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Állandó Választottbíróság
Plastiroute-csoport
Siemens Zrt.

Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


Miért van erre szükség?

A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.