Be-novative: innovációs folyamatokat támogató SaaS platform

0.0
Leírás:

A Be-novative egy teljes szervezeti innovációs folyamatot és kultúrát támogató felhőalapú platform, amely a design-thinkingen alapuló ötletelésen keresztül segít felszínre hozni a legáttörőbb ötleteket. Az online platform lehetővé teszi, hogy helytől és időtől függetlenül, bármennyi kollégát bevonjon az innovációs folyamatba, amelynek fő módszertana: kreativitásfejlesztés, design-thinking, lean, agilis, játékosítás. Az ötletelésen kívül meglátásokat, trendeket is meg lehet egymással osztani, amelyre elindulhat a közös problémamegoldás. A problémát, vagyis kihívást bárki létrehozhatja a szervezet bármelyik szintjéről, ezzel biztosítjuk azt, hogy akár alulról jövő kezdeményezések is elindulhassanak az adott szervezetnél. A kihívás megoldása közös ötleteléssel kezdődik, mely során különböző kreativitást serkentő elemek támogatják azt, hogy mindenkiből kihozza a legjobb ötleteket. A beérkezett ötleteket 2 tengelyes skálán: hatás-megvalósíthatóság alapján lehet kiértékelni. Mindezt anonim módon, ezzel biztosítjuk mindenki számára a biztonságos környezetet. A kiértékelés után a közösség, illetve az egyén számára legjobbnak tűnő ötletekhez javaslatokat lehet fűzni, ezekből ötletkoncepciók alakulnak, amelyek tovább formálhatóak akár egyéni, akár csapat szinten, s ezeket egy falon lehet nyomon követni. A legjobb ötlet koncepciókat egy szakértői csapat tudja kiértékelni 5 szempontrendszer szerint, a szakértői csapat megjegyzéseket is tud hozzáfűzni, segítve a csapatot azzal, miben kéne még fejleszteniük az ötletkoncepciójukat, tehát iterációs körökre is lehetőség van. Célunk, hogy valóban azokkal a kihívásokkal foglalkozzon a szervezet, amely számára a legkritikusabb, s ezekre a kihívásokra validált, értéket teremtő megoldások szülessenek.

Tapasztalataink alapján a platformot az alábbi kampányokra használják szívesen: belső innováció, nyitott innováció, termékfejlesztés, szolgáltatásfejlesztés, folyamatfejlesztés, stratégia, szervezetfejlesztés, üzletfejlesztés. Ennek hatására a szervezetnél elindul a folyamatos fejlesztés kultúrája.

Egy ilyen platform használatánál mindig egy fontos kérdés, hogyan tudjuk azt elérni, hogy valóban a szervezeti kultúránk része legyen. A platform mellett szívesen adunk ezzel kapcsolatos tanácsadást, osztjuk meg a legjobb gyakorlatainkat, hogy a szervezet minél több sikeres kampányt és fejlesztést: kisebbett-nagyobbat tudhasson magáénak.

Referenciáink: nagyvállalatok közül: GE, Cisco, Microsoft, Deustche Telekom, ING Bank, Merck, Bayer, Knorr-Bremse, Egis, MVM, Aegon; KKV-k közül: Reichl und partner, Humánia, Arkatay, Bonafarm, IFUA, Magnetec; nonprofit szervezetek közül: Greenpeace, WWF, Antall József Tudásközpont, Digitális Székelyföld, Climate KIC, Magyar Vöröskereszt; oktatási intézmények közül: NKE, Aiesec, Semmelweis Egyetem, Óbudai Egyetem és még sokan mások.

Árazási politika:

Árazásunk licensz csomagok alapján történik, regisztrált vagy aktív felhasználók alapján. Van KKV-k számára kínált ajánlatunk is, itt akár 5-10 főben is lehet gondolkozni. Nagyvállalatok számára a minimum induló a 100 fős csomag, 50-es licenszlétszámmal lehet növelni, akár a teljes vállalat alkalmazottainak számáig. Amennyiben sok felhasználós kampányban gondolkozik, egyértelműen az aktív felhasználók alapján történő díjazást javasoljuk.

Integrálás más rendszerekkel:
  • Microsoft Excel
Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Mac OS / iOS
  • Linux / Unix
  • Android
  • iPhone
  • Windows mobile
  • Web (böngészőben fut)
Finanszírozás:
  • Egy összegben
  • Részlet
Vállalati szektor, tevékenység:
  • agrár, mezőgazdaság
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • egészségügy
  • energiaipar
  • építőipar, ingatlan
  • gépipar
  • gyártás
  • gyógyszeripar
  • hulladékgazdálkodás
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • közigazgatás
  • közlekedés
  • mezőgazdaság, környezet
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
  • 250 fő és felette (nagyvállalat)
Bevezetési idő: 1 - 3 hónap
Verzió frissítés időszaka: negyedévente
Támogatási szolgáltatás:

Az ügyfél igényei alapján: személyes/online támogatás, oktató anyagok és videók. Van egy beépített chat is az alkalmazásunkban, amelyen folyamatosan elérhetően vagyunk. Ezen kívül tanácsadási szolgáltatásaink is bármikor igénybe vehetőek.

Igényelt felhasználói képzettség, ismeret:

A platform elérhető magyarul is. Tapasztalataink alapján bármilyen korosztály bármilyen készülékről gyorsan megtanulja a használatot. Leggyakoribb az irodai környezetben való használat, de kék-galléros munkatársak is folyamatos használják.

Igényelt kezdeti beruházás és üzemeltethetőség:

Nincs ilyen, csak a licenszdíjat kell kifizetni.

Üzemeltethetőségre vonatkozó egyéb információk:

Az üzemeltetést mi végezzük. A bevezetés elején egy IT kapcsolattartót szoktunk kérni, aki ellenőrzni a céges beállításokat, hogy a platformot bárki zökkenőmentesen el tudja érni és használni tudja.

Referencia cégek:

Referenciáink: nagyvállalatok közül: GE, Cisco, Microsoft, Deustche Telekom, ING Bank, Merck, Bayer, Knorr-Bremse, Egis, MVM, Aegon; KKV-k közül: Reichl und partner, Humánia, Arkatay, Bonafarm, IFUA, Magnetec; nonprofit szervezetek közül: Greenpeace, WWF, Antall József Tudásközpont, Digitális Székelyföld, Climate KIC, Magyar Vöröskereszt; oktatási intézmények közül: NKE, Aiesec, Semmelweis Egyetem, Óbudai Egyetem és még sokan mások.

    Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

    A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


    Miért van erre szükség?

    A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


    Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

    Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.