Például: vállalatirányítás, feladatkezelés, bejövő számlák, raktározás

Találat: 2 megoldások

Időmenedzsment modul
0.0

Mindenki életében hatalmas szerepet játszik az időmenedzsment, amely sokszor nagy nehézségeket okoz nekünk. Egy cég működésében sincs ez másképp, aminek az egyik legfőbb oka a tervezés hiánya. Az, hogy nincs egy meghatározó hely, ahol egyben lehet látni az információkat, teendőket, erőforrásokat és célokat. A MikroMenedzser tökéletes rendszer ahhoz, hogy mindezeket össze lehessen rakni egy jó tervvé, amellyel a megvalósítás már akadálytalanul haladhatna. Az időmenedzsment szoftverrel megszűnnek az elcsúszott határidők, az örökös túlterheltség, az információk és a dokumentumok keresgélése. A feladatok és a haladás nyomon követhetővé, a munka átláthatóvá válik, az információk között rend lesz, így a projektek határidőn belül elkészülnek. A vezérlőpulton feltüntetett naptárak hatalmas segítségedre lesznek, hiszen láthatod a tervezett és a tényleges munkára fordított idő beosztását. Tudni fogod, hogy az alkalmazott miért csúszott el a feladattal, milyen másik feladat az, ami közbejött. Bármikor rendelkezésedre állnak azok az információk, amelyekkel átfogó képet kapsz az alkalmazottak aktuális feladatairól, hogy a beosztott időben ki és mit dolgozik.