Például: vállalatirányítás, feladatkezelés, bejövő számlák, raktározás

Találat: 2 megoldások

Amtech AIR
0.0

A vállalatirányítási rendszer amolyan “céges svájci bicska” egy cégvezető kezében. CRM, HR, kereskedelem és beszerzés, gyártás és szerviz, pénzügy, raktár és készletgazdálkodás, logisztika, dokumentum és project kezelés, egyedileg alakítható kimutatások. Mindezt egyedileg a cég folyamataira elkészítve, határidőre bevezetve és hosszú távra tervezve. Cél, hogy a régi elavultabb programok és az óriás Excel táblák megszűnjenek, s automatizáljuk, amit csak lehet!

Projekt menedzsment modul
0.0

Mindenki életében fontos szerepet játszik az idejével való gazdálkodás, céljainak, információinak és terveinek rendszerezése, azok megvalósítása. A MikroMenedzser rendszerével lehetőség nyílik az erőforrások rendezésére, mindez a legegyszerűbb és legkényelmesebb módon. A rendszerünk bevezetését követően sikeres projekteket tudhatsz majd magad mögött. A projekt menedzsment szoftverrel megszűnik a kapkodás, nem fognak elcsúszni a határidők, nem lesz több túlterheltség, az információkra egy pillanat alatt rá tudsz nézni. A feladatok és a haladás nyomon követhetővé, a munka átláthatóvá válik, az információk között rend lesz, így a projektek sikeresen zárulnak. A vezérlőpulton lévő információk fontos és releváns adatokat tartalmaznak, amelyek a későbbiekben hasznosak lesznek számodra. Látni fogod, hogy kik adják össze az árbevételed, hogy melyik partnernél milyen projekt van, hogy mennyire voltál nyereséges, látni fogod a munkafolyamatokat, így pontosan tudod majd, hogy mikor kell beavatkoznod egy-egy folyamatba.