Kelio Munkaidő nyilvántartó és Beléptető Rendszer

0.0
Okos eszközök
Okos eszközök
Leírás:

Cégünk Franciaország és Európa első számú beléptető eszközöket gyártó és munkaidő nyilvántartó szoftverfejlesztő vállalatának hivatalos közép-európai partnere. A Kelio rendszert 5 millió felhasználó használja napi szinten.

Kelio Munkaidő nyilvántartás:

  • Érintőképernyős terminálok a regisztrációhoz
  • Munkaidő nyilvántartás modulárisan bővíthető szoftverrel
  • Szoftveresen programozható terminálok
  • Valós idejű adatok
  • Extra funkciók: terminálon megjeleníthető a munkavállaló testre szabható saját oldala: fennmaradó szabadságok, munkarend, vezetői üzenetek
  • Kelio Dolgozói önkiszolgáló felület
    • kényelmes, rugalmas, testre szabható munkavállalói önkiszolgáló platform
    • vezérlés érintőképernyős falra szerelhető terminál vagy bárhol elhelyezhető kiosk segítségével esetleg okostelefon segítségével
    • gyors információ áramlás, csökkenő HR feladatok
    • vezetői visszajelzési lehetőség: szabadság-igény jóváhagyására
  • Tervezés:
    • A tervezői modul lehetővé teszi a műszakok tervezését a törvényi előírások szerint vagy személyi vagy tárgyi feltételek alapján.
    • Az eredmények bármikor lekérdezhetőek így lehetővé válik a tervezett munkarend összehasonlítása a tényleges, illetve a becsült adatokkal

Kelio Security:

  • Többszintű beléptetés és engedélyező profilok
  • Anti pass-back
  • Integrálás kamera, riasztó és tűzjelző rendszerekkel (FES)
  • Helyi instalálás vagy felhő alapú megoldás
  • Munkaidő nyilvántartó rendszerrel integrálható
  • Hozzáférés (belépés engedélyezése vagy megtagadása jogosultság alapján: munkarend, szerződés stb.)

 

Ingyenes online bemutató. Szerződés kötés esetén, minden 150 főnél többet foglalkoztató cégnek 1 napos ingyenes HR digitalizáció tanácsadást adunk a Krauthammer céggel együttműködve.

Árazási politika:

Modulonként és létszámfüggő, rugalmas árazás mind a telepített, mind a felhő alapú megoldás esetén.

Integrálás más rendszerekkel:
  • SAP
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Outlook
Támogatott eszközök:
  • Windows desktop
  • Mac OS / iOS
  • Linux / Unix
  • Android
  • iPhone
  • Windows mobile
  • Web (böngészőben fut)
Finanszírozás:
  • Egy összegben
  • Bérlet
Vállalati szektor, tevékenység:
  • agrár, mezőgazdaság
  • bank, biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatás
  • bányászat
  • egészségügy
  • energiaipar
  • építőipar, ingatlan
  • gépipar
  • gyártás
  • gyógyszeripar
  • hulladékgazdálkodás
  • információs technológia, telekommunikáció
  • kereskedelem
  • közigazgatás
  • közlekedés
  • mezőgazdaság, környezet
  • szolgáltatás
  • oktatás, kutatás, tudomány
  • üzleti támogató központ
  • vendéglátás, hotel, idegenforgalom
Ajánlott felhasználói kör:
  • 10 - 49 fő (kisvállalat)
  • 50 - 249 fő (középvállalat)
  • 250 fő és felette (nagyvállalat)
Bevezetési idő: 1 - 3 hónap
Verzió frissítés időszaka: negyedévente
Támogatási szolgáltatás:

Az éves karbantartás és szoftverkövetési díj a következő szolgáltatásokat tartalmazza:

  • Magyarországi és gyártói szintű támogatás
  • Hibaelhárítás külön szerződésben rögzített rendelkezésre állási időkkel
  • Konzultáció
  • Ügyfélszolgálati tevékenység
  • Szoftver tanácsadás
  • Szoftverkövetés
Igényelt felhasználói képzettség, ismeret:

Alapszintű számitástechnikai ismeret.

Igényelt kezdeti beruházás és üzemeltethetőség:

Telepített verzió esetén Microsoft alapú szerver. Felhő alapú rendszer esetén nem merül fel.

Referencia cégek:
  • DIGÉP
  • UTT Europe,
  • SSP Hungary
  • Infinityn International
  • Alphavet
  • Laurel
  • Senstronic
  • Solina
  • Mora

Az üzenetküldéshez felhasználói fiók szükséges

A kapcsolat űrlap eléréséhez kérjük a Partnerkapuba! Szolgáltató partnerünk a megkeresés elküldését követően pár percen belül megkapja az Ön üzenetét. Amennyiben még nincs felhasználói fiókja, regisztráljon egyet! Az egész nem tart tovább két percnél, és ott folytathatja a böngészést, ahol abbahagyta.


Miért van erre szükség?

A regisztrációra és partnereink és látogatóink védelme érdekében van szükség. Mi sem szeretjük, ha levélszemét árasztja el az e-mail fiókjainkat, így ezzel a lépéssel őket igyekszünk megkímélni a kéretlen reklám üzenetektől.


Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

A regisztrációs ablakban a Ön cégének nevét, az Ön szervezeti egységét és beosztását szükséges csupán megadnia a felhasználónév, email cím és jelszó mellett. Ugyanitt kérünk hozzájárulást az Ön adatainak kezelésére is.


Minden egyes kapcsolatfelvételnél be kell jelentkeznem?

Természetesen erre semmi szükség. Amíg bejelentkezve marad az oldalra, ezt az üzenetet nem fogja látni.