A koncepció

A SalvadorSystem egy olyan B2B online piactér, mely segítségével a hazai vállalati digitális megoldásokat és szoftvereket szolgáltatók és keresők könnyen, gyorsan egymásra találnak.

 

Mit nyerhetünk a csatlakozással?

 

  • HÁZHOZ JÖNNEK AZ ÚJ ÜGYFELEK és a KERESKEDELMI RÉSZLEG TEHERMENTESÍTÉSE – az értékesítők munkaidejük döntő többségét új ügyfelek felkutatásával töltik. A SalvadorSystem használatával csökkenthetik az új ügyfél felkutatásával töltött munkaidőt és fókuszálhatnak az üzletkötésre.
  • SIKERDÍJ ALAPÚ, JUTALÉKOS KONSTRUKCIÓ – tervezhető költség a teljesítést követően
  • LEGFRISSEBB SZEKTOR TRENDEK – adatbázisunk alapján benchmarkokat osztunk meg a jövőben
  • MOBILBARÁT RENDSZERKERESÉS – gyors és könnyű kezelési felület a bejövő ajánlatkérésekről
  • MERT A VERSENYTÁRSAIK IS ITT LESZNEK

 

Szerezzenek több ügyfelet kevesebb energia, idő és költség befektetésével!

 

Hogyan lehetünk Szolgáltató Partnerek?

 

1. lépés: Partneri feltételek megismerése

Az alábbi űrlap kitöltésével adja meg az adatokat, hogy a biankó Partneri együttműködési szerződést elküldhessük az Önök számára, hogy megismerjenek minden részletet az együttműködésünkről.


home


person


email


create

 

2. lépés: Saját Partnerkapu regisztráció

A szerződéskötéssel párhuzamosan már regisztrálhatnak is látogatóként a Partnerkapuba, amelyet itt érnek el: https://salvadorsystem.hu/partnerkapu/

Látogatóként a megoldásaikat még nem tudják felrögzíteni, csak miután a Szolgáltató Partneri jogosultságot megadtuk számukra, azaz a Partneri szerződés aláírásra került.

 

3. lépés: Partneri szerződéskötés

A verzió: Spóroljanak időt, energiát és válasszák a Trustchaint, az elektronikus szerződés aláíró rendszert minden hivatalos dokumentumnál. Ehhez nem kell mást tenniük, mint a rendszerbe regisztrálni, felkérni a SalvadorSystem Kft.-t partnernek és az elektronikus felületen a dokumentumot aláírni. A felületet itt érik el: https://trustchain.com/hu/kezdolap/

 

 

B verzió: Ha a hagyományos postai utat választják, a Szolgáltató Partneri együttműködési dokumentumot kitöltve postázzák el 2 eredeti példányban aláírva a SalvadorSystem Kft. címére. Ebben az esetben a szerződéskötés postafordultával történik.

 

4. lépés: Saját Partnerkapu adatok feltöltése

A Szolgáltató Partneri szerződést követően, hozzárendeljük a Szolgáltató Partneri jogosultságot a saját Partnerkapujához. Ekkor a saját Partnerkapujában már megjelenik a “Megoldások” menüpont, “Új megoldás hozzáadása” gombra kattintva tudják feltölteni az egyes megoldások jellemzőit. A kitöltésben segítségre lesz a vonalvezetőnk, hogy milyen adatokat érdemes megadniuk az egyes paramétereknél.

A példa megoldások itt érhetőek el: https://salvadorsystem.hu/megoldasok

 

További kérdése van Szolgáltató Partneri együttműködéssel kapcsolatban? – Írja meg kérdéseit a renata@salvadorsystem.hu címre.