A koncepció
A SalvadorSystem egy olyan B2B online piactér, mely segítségével a hazai vállalati digitális megoldásokat és szoftvereket szolgáltatók és keresők könnyen, gyorsan egymásra találnak.
Mit nyerhetünk a csatlakozással?
- HÁZHOZ JÖNNEK AZ ÚJ ÜGYFELEK és a KERESKEDELMI RÉSZLEG TEHERMENTESÍTÉSE – az értékesítők munkaidejük döntő többségét új ügyfelek felkutatásával töltik. A SalvadorSystem használatával csökkenthetik az új ügyfél felkutatásával töltött munkaidőt és fókuszálhatnak az üzletkötésre.
- SIKERDÍJ ALAPÚ, JUTALÉKOS KONSTRUKCIÓ – tervezhető költség a teljesítést követően
- LEGFRISSEBB SZEKTOR TRENDEK – adatbázisunk alapján benchmarkokat osztunk meg a jövőben
- MOBILBARÁT RENDSZERKERESÉS – gyors és könnyű kezelési felület a bejövő ajánlatkérésekről
- MERT A VERSENYTÁRSAIK IS ITT LESZNEK
Szerezzenek több ügyfelet kevesebb energia, idő és költség befektetésével!
Hogyan lehetünk Szolgáltató Partnerek?
1. lépés: Partneri feltételek megismerése
Az alábbi űrlap kitöltésével adja meg az adatokat, hogy a biankó Partneri együttműködési szerződést elküldhessük az Önök számára, hogy megismerjenek minden részletet az együttműködésünkről.
2. lépés: Saját Partnerkapu regisztráció
A szerződéskötéssel párhuzamosan már regisztrálhatnak is látogatóként a Partnerkapuba, amelyet itt érnek el: https://salvadorsystem.hu/partnerkapu/
Látogatóként a megoldásaikat még nem tudják felrögzíteni, csak miután a Szolgáltató Partneri jogosultságot megadtuk számukra, azaz a Partneri szerződés aláírásra került.
3. lépés: Partneri szerződéskötés
A verzió: Spóroljanak időt, energiát és válasszák a Trustchaint, az elektronikus szerződés aláíró rendszert minden hivatalos dokumentumnál. Ehhez nem kell mást tenniük, mint a rendszerbe regisztrálni, felkérni a SalvadorSystem Kft.-t partnernek és az elektronikus felületen a dokumentumot aláírni. A felületet itt érik el: https://trustchain.com/hu/kezdolap/
B verzió: Ha a hagyományos postai utat választják, a Szolgáltató Partneri együttműködési dokumentumot kitöltve postázzák el 2 eredeti példányban aláírva a SalvadorSystem Kft. címére. Ebben az esetben a szerződéskötés postafordultával történik.
4. lépés: Saját Partnerkapu adatok feltöltése
A Szolgáltató Partneri szerződést követően, hozzárendeljük a Szolgáltató Partneri jogosultságot a saját Partnerkapujához. Ekkor a saját Partnerkapujában már megjelenik a “Megoldások” menüpont, “Új megoldás hozzáadása” gombra kattintva tudják feltölteni az egyes megoldások jellemzőit. A kitöltésben segítségre lesz a vonalvezetőnk, hogy milyen adatokat érdemes megadniuk az egyes paramétereknél.
A példa megoldások itt érhetőek el: https://salvadorsystem.hu/megoldasok
További kérdése van Szolgáltató Partneri együttműködéssel kapcsolatban? – Írja meg kérdéseit a renata@salvadorsystem.hu címre.